fredag 10. april 2009

Måtte legge på denne løperen i anledning påska. Den vevde jeg på skolen da jeg var sånn ca. 12 år, tror jeg. Det var da det var ordentlig håndarbeid på skolen, og kanskje nettopp derfor er det blitt håndarbeids-blogg-damer av noen av oss. Hehe

Dattera er invitert på hytta til naboen og da syntes jeg det passet å bake litt som hun kan ta med seg til vertskapet...
Ellers er jeg kommet ganske langt i mitt ryddeprosjekt, faktisk helt etter skjema, regner med å være ferdig i morra. Det kjennes deilig å være i gang og endatil se en ende på det. Skal nemlig få meg skyvedørsgarderobe med stråkurver ( noe jeg har drømt om veldig lenge) og i den forbindelse måtte det en ekstra opprydding til.
Jeg lar det ligge noen skoleboller igjen til dere, så vær så god!
Ha en fortsatt fin påske, jaggu går dagan fort..

4 kommentarer:

  1. Ja, kanskje en ikke ble så kreativ på så mange områder, men skikkelig skulle det være det vi laga. Det ble jo mest håndarbeid.Løperen din var fin, og du måtte ha brukt mange timer på den.
    Skolebollene smakte helt herlig, uhmmm...

    SvarSlett
  2. nydelige skoleboller. Tenkte litt på å bake slike selv i løpet av påsken. Av en eller annen grunn minner de meg veldig om påska. Kanskje det har noe med fargen i midten å gjøre :) Fin løper! Reise Martine på hyttetur igjen? Blir hun lenge?

    SvarSlett
  3. ....og det må være ørasteinan!

    SvarSlett
  4. Håndarbeid på skolen før var mer kvalitetsmessig. Vi sydde babyskjorter i tynneste bomull, for hand, med indresøm!
    Det var ikke snakk om at skolen ikke hadde råd til tøy!!!

    SvarSlett