søndag 4. september 2011

På mitt kjøkken

På kjøkkenet har æ ei vinhylle, men som vi har lært så skal jo ikke vin oppbevares
på et varmt kjøkken. Mi hylle inneholder derfor stearinlys og litt anna stæsj.
Og du ser riktig, ei flaske vin...men den skal ikke lagres så lenge...

Oppå skapet har jeg laget et lite miljø med lys og ting som
jeg har funnet på en bruktbutikk. Joda, bildet til venstre er
av meg, ikke gamle jenta:) Mamma hadde sydd kåpe til meg
og jeg hadde til og med hansker på...fint sku det være. 

Jeg har ikke så mye veggplass på kjøkkenet, men denne
lille hylla fikk æ plass til. Likte godt hjerteopphenget
som æ fant på Feel-butikken. Her henger hyggelige kort, bilde av
kaninen vår og innbydelse til dåp..

I dag er det søndag, jeg er alene hjemme og det meste av dagen
har jeg tilbrakt på sofaen oppslukt i ei bok av Herbjørg Vassmo
som heter "Hundre år", kan absolutt anbefales. 
Når det er sagt så har æ vært luftetur med Kira, men da
ho ikke trives i regn ble det bare en liten tur rundt i parken:)

2 kommentarer:

  1. Så smart med en sånn hylle! Kan jo brukes til alt mulig den, ikke bare vin :-)
    Så fint det var det lille bildet av deg!

    Dumt å høre at du hadde problemer med å handle i Eplabutikken min. Bare send meg en mail så skal jeg ordne det!

    SvarSlett
  2. Koselig å se inn på kjøkkenet dett- skikkelig trivelig du har ordna det! - Ån den vinhylla va jo bare super - ingen grenser for ka man kan dille me der.
    Kos dæ me mandagen!

    SvarSlett