søndag 6. februar 2011

En trivelig søndag





I dag hadde vi min niese med samboer og baby på middagsbesøk.
Det er alltid veldig trivelig og jeg er kjempeglad for å ha de i nærheten.
 

Storm på 5 mnd. følger godt med...her på mammas fang:)




De hadde med seg en liten oppmerksomhet til meg:)
Grytekluter i silikon og eggeur i en deilig lilla farge.
Kjempetrivelig overraskelse, det er ikke alltid så mye som skal til...så
tusen takk, mine venner:))




Rosin er veldig glad for endelig å få lov å være ute igjen. Han synes vinteren med kuldegrader
er veldig lang. Her hopper han rundt på terrassen og søker ly under hagebordet om det blir
nødvendig. Siden han er nokså ubeskyttet ute tar vi han alltid inn om natta.

I dag, da vi var ute på tur, fikk jeg en følelse av at det går mot vår.
Da jeg kom hjem var jeg full av energi og gikk løs på vindu og kjøkkenskap, ja, med
vaskefilla altså, hihi. Følte også for å legge en lysere duk på spisebordet og skifte til
lyse stearinlys. Ja, jeg vet at det fremdeles er full vinter mange steder i landet, men trøsta
får være at vi alle snart kan "danse mot vår."



Ha en fortsatt fin søndagskveld, og vips så er det helg igjen.









3 kommentarer:

  1. Trivelig helg du har hatt- en skikkelig go`klomp han Storm!
    Tenker nok at "gammeltante" koser sæ.
    Ellers sånn så må æ fortelle at æ har fått sving på heklekroken etter å ha besøkt oldemor te Storm.
    Ha ei ny og flott uke!

    SvarSlett
  2. Oi! Kanskje æ sko ta ned julegardinan? Tenkte æ sko gjøre det 18. feb., for da ser vi sola her æ bor...
    Kos dæ når det e fint vær!

    SvarSlett
  3. Ser at du har hatt riktig kosebesøk. Må bare si deg at det er ikke særlig mye vårfornemmelser her akkurat. Det har blåst som bare det med mange kuldegrader, og ovnen har satt til livs den ene vedsekken etter den andre. I dag har det stilnet, men hører det bygger opp til ny kuling. Akkurat nå viser termometeret -12,2. Skal ut å reise i morgen tidlig så må nok kle meg i ull både oppe å nede:)Kos deg med vårfornemmelsene!

    SvarSlett