tirsdag 7. september 2010

Det var en gang...

Endelig har vi fått malt gangen vår. Den var tidligere skikkelig GRØNN( glemte å ta før-bilde) noe som sikkert var greit på 90 tallet. Nå fremstår den i ny grå drakt, fargen heter demring.
Putekassen er ikke av det fineste slaget, men med ei hjemmevevd fillerye til pynt får
den klare seg noen sesonger til. Bildene på veggen fikk jeg i bursdagspresang av datter mi.
De er fra mitt kjære hjemsted og er det første som møter meg når jeg kommer hjem:))
Skoskapet har jeg faktisk FUNNET..ja, det er helt sant.
Det stod så fint ved siden av Fretex containeren rett ved her jeg bor.
Det var litt flaut, særlig for 18 åringen, å bære det hjem sånn helt uten videre.
Skapet passer helt perfekt, som dere ser, og jeg har veldig sansen for at folk ikke kaster
alt i en container..gjenbruk er tingen..."det som du er lei av kan kanskje jeg ha bruk for". 
Så alt i alt er jeg veldig fornøyd med "gang prosjektet" mitt."

4 kommentarer:

  1. Herlighet så flott , Bente! Her kan en jo bare slå sæ ned i gangen , sååååååå trivelig-likte fargene kjempe godt!
    Sko skapet passa jo helt perfekt inn mellom de to dørene, flaks me den!
    Har male prosjekt rett rundt hjørnet æ å.....
    Ha ei fin sept. uka.

    SvarSlett
  2. Så trivelig gangen ble, kanskje den var det før også. Heldig med det skoskapet.
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  3. Lyst og pent, nydelig med den grå til det hvite! Og skoskapet er jo et skikkelig *funn*!

    SvarSlett