onsdag 17. august 2011

En spesiell sommer

Blogglysten har ikke akkurat vært på topp etter alt som har skjedd den siste tiden.
Selv opplevde jeg å miste en nær og kjær bror i mai. Sorgen og savnet ble forsterket med skytetragedien på Utøya. Jeg satt fjetret foran tv-skjermen i 2 hele dager før jeg kom til fornuft.

Nå er jeg tilbake på jobb etter en fin ferie hos mine i nord, og jeg har lovet meg selv at jeg skal bli flinkere å oppdatere bloggen utover høsten.

Med et bilde av årets blåbærfangst, ønsker jeg dere en fin august-kveld.
Ta vare på hverandre...for ingen kjenner dagen før solen går ned.

2 kommentarer:

  1. Takk for flotte
    ferie dager i lag her hjemme.
    Skikkelig gla bilde av blåbær jentene.

    SvarSlett
  2. Hei! Hyggelig hilsen fra deg ;o)
    Jeg er fra sverige men bor siden 2000 i Bergsfjord, flott plass!
    Så bra at dem begynner å rydde unna alle vrak, de har sin sjarm...men kan bli litt mye av det "gode"!

    Go helg til deg å velkommen tilbake inn til Hjem kära Hjem!

    SvarSlett