søndag 22. august 2010

Verdensrekord

I går var jeg med på å sette ny verdensrekord i strikking!!
Den gamle rekorden fra Orlando var 936 personer som strikket samtidig i
15 min. Vi klarte å samle 985 personer, gamle som unge, damer og herrer
og alle strikket i 20 min.!!
Så nå kommer vi i Guinnes rekordbok 2011.
Her er noen av damene i full gang med oppvarmingen:)


De hadde satt ut bruskasser på en laaaang rekke som alle måtte sitte på.
Når 20. min. var gått måtte alle bli sittende og så startet de opptellinga.


Vi fikk utdelt t-skjorte, pinner og garn av arrangøren.
Jeg la opp 20 masker og strikket rett begge veier. Lappen og skjorta
fikk vi med hjem som et varig minne.

Fantastisk artig å være med på! Håper rekorden vår holder lenge:))

4 kommentarer:

  1. Ohoi! Dette skulle jeg ha vært med på!
    Men slik er det med de i periferien, er det ikkedet det kalles der jeg bor?
    Sett fra mitt synspunkt er jeg jo i sentrum, og alt annet er utenfor. Logisk.
    Men den der strikkerekorden var det nok artig å være med på! Gratulerer!

    SvarSlett
  2. Leste på nettet om dette - lurte jo på om du hadde deltatt, eller iallefall vært der å sett. Morsomt tiltak!

    SvarSlett
  3. Gratulerer som verdensmester! Artig påfunn, og det er sannelig en stor prestasjon å klare og samle så mange deltakere. Det må en vel kalle for en sosial happening.

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så morsomt at du kom med der.Må jo kjøpe Guinnes rekordbok 2011 når den kommer:)

    SvarSlett